Zakres obowiązków kandydata na stanowisko Pełnomocnika Dyrektora ZNiO ds. Budowy Muzeum Książąt Lubomirskich
- Organizacja i nadzór nad całością procesu przygotowania i realizacji budowy Muzeum Książąt Lubomirskich (MKL), zarządzanie procesem przygotowania oraz realizacji inwestycji pod względem organizacyjnym, merytorycznym, formalno-prawnym i finansowym.
- Opracowanie zakresu rzeczowego i harmonogramu terminowego budowy MKL.
- Koordynacja i nadzór procesu zlecenia i opracowywania dokumentacji projektowej, współpraca z projektantem oraz koordynacja działań związanych z uzyskiwaniem niezbędnych pozwoleń, ekspertyz i opracowań przy przygotowaniu i w trakcie inwestycji.
- Kontrola i nadzór nad rozliczeniami związanymi z budową MKL. Współpraca z Działem Finansowo-Księgowym ZNiO.
- Przygotowanie pism, sprawozdań i raportów na potrzeby ZNiO oraz instytucji finansujących inwestycję w zakresie budowy gmachu MKL.
- Przygotowywanie umów, OPZ i innych dokumentów związanych z realizacją inwestycji. Współpraca z Działem Zamówień Publicznych ZNiO.
- Obsługa procesu budowy gmachu muzeum oraz współpraca z pozostałymi uczestnikami procesu inwestycyjnego, w szczególności z Inwestorem zastępczym w trakcie realizacji inwestycji. Nadzór nad wykonaniem umów zawartych w trakcie realizacji inwestycji.
- Analiza danych pozwalających na bieżącą ocenę prawidłowości działań podjętych w toku przygotowania i realizacji inwestycji, kontrolowanie jakości realizacji inwestycji oraz zgłaszanie Dyrektorowi ZNiO wszelkich nieprawidłowości w realizacji budowy MKL. Monitorowanie, zapobieganie i ewentualnie minimalizowanie skutków ryzyk zidentyfikowanych w trakcie realizacji inwestycji.
- Projektowanie i usprawnianie procesów działania w trakcie realizacji inwestycji, decydowanie o konieczności wprowadzenia zmian i analizowanie ich wpływu na realizację inwestycji, raportowanie Dyrektorowi ZNiO postępów w pracach realizowanej inwestycji
- Prowadzenie bieżącej korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego oraz jej archiwizacja.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne,
- Mile widziane uprawnienia budowlane do projektowania i/lub do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
- Biegłe posługiwanie się oprogramowaniem biurowym (rodzina MS i Google), umiejętność pracy na zasobach współdzielonych (dokumenty, pliki, formularze)wymagana znajomość i umiejętność posługiwania się oprogramowaniem branżowym NORMA, systemami CAD (otwieranie przeglądanie dokumentacji).
- Doświadczenie zawodowe w obszarze realizacji inwestycji co najmniej 3 lata, w tym doświadczenie na podobnym stanowisku (Koordynator/Kierownik Projektu/inne) przy inwestycjach o wartości min. 20 mln zł lub dla budynków kubaturowych o powierzchni min. 5000 m2.
- Doświadczenie w koordynacji pracy zespołu.
- Doświadczenie przy rozliczaniu inwestycji finansowanych z dotacji krajowych i z funduszy unijnych.
- Znajomość oprogramowania wspierającego zarządzania projektami oraz metod i standardów stosowanych w tym obszarze.
- Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu, inicjatywa i zaangażowanie.
- Umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność.
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełny etat.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Możliwość podwyższania kwalifikacji.
- Stabilne warunki pracy.
Warunki aplikowania
List motywacyjny i CV prosimy nadsyłać w terminie do 07.02.2022 roku na adres: joanna.bloch@ossolineum.pl umieszczając w temacie wiadomości kod: Pełnomocnik Dyrektora ZNiO ds. Budowy Muzeum Książąt Lubomirskich. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatkami/kandydatami.
Przetwarzanie danych osobowych kandydatów do pracy odbywa się na podstawie Polityki Informacyjnej administratora tych danych – Zakład Narodowy im. Ossolińskich z siedzibą: Wrocław, ul. Szewska 37
Przesłanie drogą mailową swojej kandydatury stanowi jednocześnie potwierdzenie zapoznania się z Polityką Informacyjną i zaakceptowanie jej postanowień.